Sunday, August 30, 2009

[.tag.]

tag from abbas
1) Bekas kekasih saya adalah :
mungkin juga kamu.atau awak.ntah2 de kot

2) Saya sedang mendengar :
nk tau gak ke.mls nk ltk.byk sgt.plg terbaru dgr bunyi kipas.bes.

3) Mungkin saya patut:
stadi skunk nih...trial lusa.jgn bkk komp la.aduh

4) Saya cinta:
Tuhan yg maha satu

5) Sahabat-sahabat baik saya ialah:
seorang yg baik.baik ape.haaa.itu yg kte x tau tu yer.

6) Saya Tak Faham:
kimia@mungkin juga fizik tp yg plg x pham npe arsenal kalah ngan manU...haha

7) Saya kehilangan:
duit sepluh sen.dua pluh sen.tiga pluh sen.empat pluh sen.lima pluh sen.(tlg crkn eh)

8) Ramai yg kata:
man U itu kuat.arsenal itu agak lemah.chelsea plg lemah kut.mcm x percaya.ngaaa

9) Makna nama saya:
erkk..yangmemakmurkan kut.

10) Cinta itu adalah:
cinta itu love dan love itu cinta.faham???

11) Di suatu tempat seseorang sedang:
tdo...de tuh mmg ske tdo

12) Saya akan cuba:
melompat dgn lbih tinggi.lbih jauh.dan kalahkn azzam.haha.(swimming jum)

13) Ayat "Selamanya" membawa maksud:
ntah..nk tau lbih lanjut sila dail menteri d jabatan pelajaran

14) Telefon bimbit saya:
bleh mesej.cam x pecaye.

15) Bila saya terjaga dari tidur:
saya tdo lagi.

16) Saya meluat bila melihat:
org yg meluat ngk saya.

17) Pesta/Parti adalah:
parti???no x1000.byk maksiat.

18) Haiwan yang paling comel yg saya pernah temui:
domo itu haiwan ke.??

19) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya:
satu taun kut.nanes jer(haha)

20) Hari ini :
hari nih lbih baik dr smalam.kelmarin lbih truk dr hari ni.lusa lbih baik kut.

21) Malam ni saya akan:
terawih.jum dtg surau ridzuan.taman dawani.

22) Esok saya akan:
pose+stadi+tdo+bkk pose+ngk movi+bace quran+teraweh+dll

23) Saya betul2 inginkan:
kerajaan islam kembali ditegakkan.undg2 islam kembali menyinar.islam is the way of life

24) Ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi nie:
mcm edison chen.x pn robert pattinson.ade iras2 kaka gak

25) Pusat membeli belah / arked permainan :
duh.x kn itu pn nk tanye gak.katakan tidak kpd pembaziran.haha

26) Makanan barat atau jepun:
indon bleh x..??

27) Bilik yg terang atau gelap:
kalo tgh2 nk ckp ape huh.terang sgt x bes.gelap sgt pn x bes.

28) Makanan segera adalah:
makanan segera@makan segera..duh..tgh lapo nih.

29) Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
hai.or maybe assalamualaikum.waalaikumusslam kut

30) Siapa yang anda mahu tag?
azam
alak
icap
abas
sume batch11
rekan2ku
sume yg terlihat bende nih!!!

No comments: